یزدفردا – فرمانده انتظامي استان يزد از آغاز طرحهاي ترافيكي ويژه نوروز در يزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا  ، فرمانده انتظامي استان يزد اعلام داشت: شروع طرح ترافيكي از روز شنبه 21 اسفند آغاز و تا 25 اسفند ماه ادامه دارد و مرحله دوم آن بطور گسترده تر از تاريخ 26 اسفند تا 15 فروردين 1390 مي باشد.

سردار علي اكبريان ادامه اد: در اين دو مرحله كليه کارکنان نيروي انتظامي بصورت آماده باش كامل هستند و كارهاي ستادي كاهش يافته و پرداختن به امور انتظامي با همت بيشتري پيگيري مي شود.

وي افزود: در شب چهارشنبه پايان سال با اجراي طرحهاي ويژه ترافيكي در مسيرهاي پرتردد جهت روان سازي ترافيك با رانندگان خودروهاي متخلف برخورد مي شود .

در ضمن با خودروهايي كه داراي شيشه دودي و صداي اگزوز و پخش خودرو بوده و نيز براي مردم ايجاد مزاحمت مي كنند برخورد شديد و خودرو به پارگينگ منتقل مي شود.

سردار علي اكبريان تصريح كرد: در مدت ايام نوروز با بررسي نقاط پرتردد 60 نقطه ي حساس پيش بيني شده است كه استقرار ماموران در آن نقاط صورت مي گيرد و با افزايش 30 درصدي تجهيزات پرسنلي و لجستيكي سعي در تقويت و ايمن سازي مسيرهاي درون شهري مي شود.

وي خاطرنشان كرد: خيابان مسجد جامع يزد نيز به منظور رفاه حال بازديدكنندگان و كاهش گره هاي ترافيكي كور در بافت تاريخي يزد بطور كامل مسدود و در اين ايام با توزيع بروشور و لوحهاي فشرده آموزشي با مضامين هشدار ترافيكي بحث فرهنگ سازي ترافيك انجام مي شود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا